You are currently viewing ویژگی های قالب بتن مدولار

ویژگی های قالب بتن مدولار

در این بخش از مقالات گروه صنعتی بوذرجمهر به ویژگی های قالب بتن مدولار می پردازیم:

امروزه استفاده از قالب بتن مدولار به طور گسترده افزایش پیدا کرده است، چرا که از آن می توان برای قالب بندی انواع سازه های بتنی استفاده کرد. استفاده از این قالب، در صنعت ساختمان سازی مزایای زیادی دارد که در ادامه این مقاله به بررسی آن پرداخته شده است و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

آشنایی با قالب مدولار بتن چیست؟

ویژگی های قالب بتن مدولار-1

قالب مدولار بتن، قالبی است که طراحی و ساخت آن با توجه به ابعاد عرضی 5 سانتی متر صورت گرفته است. در حال حاضر این قالب، ابعاد و اندازه های گوناگونی دارند که به راحتی در بازار در دسترس می باشند. این قالب با توجه به تنوع زیادی که دارد به جرات می توان گفت که در قالب بندی قسمت های مختلف سازه های بتنی بیشترین کاربرد و نقش را دارد.

این قالب ها به طور کلی دارای ارتفاع 1، 1.5 و 2 متر و عرض های 10 تا 50 سانتی متری هستند که با ابعاد استاندارد تولید و عرضه می شوند. علاوه بر این، این امکان وجود دارد تا قالب مدولار بتن با توجه به نیاز مشتری و بر اساس ابعاد سفارشی آن نیز تولید شود. زمانی که برای اجرا و ساخت سازه ها از قالب مدولار بتن استفاده شود، در نهایت سازه ای بسیار زیبا و استوار ایجاد خواهد شد که از عمر طولانی برخوردار می باشد.

در این مقاله (ویژگی های قالب بتن مدولار) از عکسای اختصاصی گروه صنعتی بوذرجمهر استفاده شده است.

قالب مدولار بتن چه کاربردی  دارد؟

همانطور که گفته شد قالب بتن مدولار ابعاد مختلفی دارد که عرض آن با ضریب تغییر 5 سانتی متر است، این ویژگی باعث می شود که در عملیات قالب بندی بتن به افرادی که مسئول قالب بندی هستند، کمک بسیار زیادی شود. در صنعت ساختمان سازی این امکان وجود دارد تا با ترکیب قالب های مدولار، غیر مدولار و دیگر تجهیزات و قطعات قالب بندی سازه هایی مانند؛ شناژ، فونداسیون، دیوار برشی، دیوارهای 2 طرفه و دیوارهای 1 طرفه، سقف، تیر و دال و کف ایجاد نمود. علاوه بر این مجموعه به هم پیوسته قطعات و تجهیزات قالب مدولار بتن در ایجاد پروژه های عمرانی ساده و پیچیده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش قالب بتن مدولار

شرکت بوذرجمهر ، یکی از شرکت هایی است که در زمینه فروش قالب مدولار بتن ریزی فعالیت می کند و سال ها در این زمینه تجربه دارد. شما عزیزان می توانید برای تهیه و خرید این قالب با شماره های مندرج در سایت این شرکت تماس حاصل نمایید و از قیمت قالب بتن مدولار مطلع شوید. چرا که این قالب ها با توجه به نوع ورقه ای که در ساخت و تولید آنها استفاده می شود، قیمت های متنوعی نسبت به یکدیگر دارند و ممکن است در صورت تماس با هر شرکت فروشنده، با قیمت متفاوتی مواجه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید